2008-12-12

Genom tiderna

Jag gjorde en nostalgitripp igår bland mina gamla bilder på mig själv. Här kommer några stycken. Vet inte om det är roligt för någon annan än mig, men jag tycker det är himla kul:


16-17 år. Poserade ofta med träd. Vet inte varför.


17. Åh, mina skor. Världens finaste.

18 år. Fick en Twiggy-förälskelse och hade extremt välordnad frisyr i ett halvår.
 
Samma ålder, men Twiggyperioden gick över och jag började klä mig i sjukt stora linnen. Har ingen aning om varför.


Fortfarande 18. Jag började klä mig nästan enbart i svart. En ytterst sofistikerad period av mitt liv.


19 år. Eh. Vi var påväg in mot stan för att gå ut någonstans. Jag tror vi lyssnade på detta.

20. Jag har nog aldrig sett så tjock ut på bild. Jag har även en fläta i luggen som jag hade i stort sett dagligen i över ett år.

Det var allt för idag. Ha en fin Lucia. Hejs.

6 kommentarer:

susanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
susanna sa...

Oj, haha, de två första känns så sockerdricka.
Den svarta sofistikerade perioden var söt. Eller ja, du var söt oavsett.
Nuförtiden är du bara snygg. Ska börja kalla dig för snygg-Anna.

Anna sa...

Susanna - Men du, du kan vara snygg. Jag ser så himla liten ut fram tills jag fyllde nitton. Jisses vilken åldersförändring jag genomgick.

susanna sa...

Jaa, och jag har sett ut som 20 sen jag var 13, vad är egentligen värst?

Karin + Åsa sa...

åh, jag kommer ihåg alla! FINT!
man kan verkligen se hur du har utvecklats, samtidigt som du har kvar samma stil ändå. du är fortfarande bäst :D

Anna sa...

Åsa - Haha, åh. DU ÄR!