2009-02-12

Would you really rush out for me now?


Kul liv. Eller inte.

7 kommentarer:

susanna sa...

Jag ringer dig i helgen, okii?

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
susanna sa...

Jag förstår vad du menar, och jag fattar om du är frustrerad, har ont, är arg, allt.

susanna sa...

På tal om något helt annat: Har du sett Jennys paket som jag och Jon Mihkkal skickade? Och kommer du vara hemma i Gamleby när du sen får det?

Anna sa...

Susanna - Mm, allt det där är jag. Fast jag försöker trycka undan det. Eh, omöjligt.

Och, för övrigt, nej. Jag frågade henne i förrgår men hon var så himla hemlig med det hela så jag fick inget svar. Ska fråga henne idag igen. Men jo, jag lär vara hemma här när jag får det.

Anonym sa...

men hallå! vad är det som händer?

<3

Anna sa...

Ida - Uppdaterar dig snar(as)t. <3