2009-05-27

Utklädnader och en tisdag.

Frida hade sin skiva i söndags. Temat var tidsmaskin. Jag var inte helt oväntat utklädd till Edie:

Alla var himla snygga (även de som jag inte lägger upp bilder på här, såklart).

Jag måste påpeka att jag ser väldigt trött ut. Men det beror enbart på Sextons succé på landet från dagen innan, heja.

Så, nu min tisdag:

Träffade Ida vid Hornstull för att ta porträtt åt henne. Hon behövde jobbfoton.


Hon bjöd mig på lunch. Trevligt.


Tog några fler bilder för att senare säga hejdå.


Jag begav mig mot Skeppsholmen för att hämta Peters lille mintgröne. Han väckte stor uppståndelse.

Efter en snabb visit hemma mötte jag Pia och Ida, igen. Vi besökte Kultival där jag och Pia ställde ut varsin bild. Himla fint.

Imorgon åker jag tillbaka till Gamleby.

Inga kommentarer: