2009-06-24

Beach house.

Idag har jag:

Hittat min favorittröja som varit borta i ett år.


Bezt.


Fått en het man med posten. Haha. Ser ni musklerna som sticker ut bakom hans revben förresten? Väldigt hett.


Ätit plättar.

Samt varit på möte, hämtat arbetsprover och annat viktigt. Himla bra dag.

Ps. Ska jag fortsätta på detta vis förresten, blogga dag för dag? Det känns lite lustigt. Vad tycker ni? Vill ni hellre läsa om (eller se) något annat? Bloggen heter ju fotodagbok men alla dagar är ju inte sådär hemskt intressanta, trots allt.

Puss.

9 kommentarer:

Alexa sa...

Jo, snälla Anna, jag älskar när du bloggar såhär och så mycket! pussssss

Henri sa...

jag tycker också om när du bloggar såhär, dag för dag. din blogg är en av de bästa jag läser och jag blir alltid lika glad då du har uppdaterat.

Anna sa...

Alexandra och Henri - Söta ni är. Jamen, då fortsätter jag väl. Två positiva åsikter väger ju fler än inga negativa.

Puss och tack för peppen båda två!

Åsa/ÖLI sa...

1. jag älskar den tröjan!
2. jag älskar att du bloggar mer nu! AWESOM! din blogg är magnifik!

Anna sa...

Åsa -
1. Jag med! True love!
2. PUSS.

Peter sa...

Japp, blå gah påh! Var ge dag.

Är plättarna väldigt tjocka, eller är det bara som det ser ut?
Rivna morötter?? Seriöst?

Peter vs Telefonfobi: 1 - 0

Anna sa...

Peter - Jag gört!

Plättarna är ytterst tjocka, fin notering, amerikanska du vet. De har film jö LK (lagkapten) i sig.
Haha, och ja, rivna morötter!!1 Det var inte jag som rev dom, så don't blame me. Fast det är faktiskt himla gott. Prova att mixa med russin och apelsinklyftor = en hit!

Men! Neje. Hallihallå. Glöm ej visdomsordet: Ingen fobi är för stor för att besegras.

susanna sa...

Blogga mera! Blogga mera!

Rivna morötter är mums, det är min nödlösning. Äcklig mat/ingen lust att laga mat: rivna morötter. Morot är nog min favvisgrönsak. Min räddning i skolmatsalen i 12 år.
Fast Hietalas midnattssolstomater från Övertorneå är också mumma.

Anna sa...

peter - äh, btw. grattis! läste ju fel. uppenbarligen hade du kommit över din fobi.

susanna - I will! :)

Ja, rivna morötter är så himla underskattat. Haha. eller inte så himla, men en aning underskattat.
Tomater är mums.