2009-08-14

Hejdå Stockholm.

Imorgon flyttar jag till Göteborg. Klockan 16.00 står jag på stationen (om tåget inte är försenat). Det känns overkligt. Jag är lite vemodig och saknar redan min familj trots att jag inte ens har lämnat dem än. Synd nog hinner jag inte träffa min lillebror som kommer hem först om en vecka, från sin månadslånga tågluff. Det får bli till hösten eller vintern.

Annars, annars känns det väldigt fint. Hejdå Stockholm och hej västkusten, jag hoppas du tar väl hand om mig.

3 kommentarer:

angelica sa...

åh, jag tror göteborg kommer ta hur fint hand om dig som helst! göteborg är min första och största kärlek men nu ska jag bege mig till skåne. så ta du hand om mitt kära göteborg är du snäll!

Michelle sa...

hej anna! lycka till nu götet! jag tror det kommer bli fint som snus! kommer gärna och hälsar på er någon gång sen ihöst :o) puss o kram! hälsa sågott till alla de andra nya gbgarna+veteranerna :) tihi!

Anna sa...

Angelica - Åh, lovar att ta hand om det åt dig. Känns fint att veta att det blir lite mer jämställt så.

Michelle - Heji! :) Tack, och ja det känns väldigt fint just nu. Jag trivs i mitt lilla kollektiv.

Åhja, kom hit under hösten!

Pusskram!