2009-10-01

Veckan som gått.

Victoria, Hanna och jag (för Pontons räkning) på kulturtidskriftsfesten. Mycket nervösa.

Juryn med Monika Fagerholm i spetsen. Och, VI VANN. Vi blev årets kulturtidskrift. Hur fantastiskt som helst!

Sjukt nöjda. Eh, kanske inte alltför bra bild. Hur som, sjukt bra kväll. Heja Ponton!
Åkte på morgonen till Malmö.


Min fina vän Pia! Guldpian i alla bemärkelser.


Ida.

Paus för en massa jobbigheter men även finheter. Men ja, morgonen efter:






Träffade även Jenny.

Och Arvid! Mys.

Sedan hem med tågsällskap till Göteborg på söndagskvällen. På tisdagen kom Pia till staden:
Peter, Pia och jag.

Sushi.

Filmkväll i tisdags. Tufft.


Jag i hallen.

Onsdagen bjöd på galen dans och jordnötssmör. Och nu, nu är det torsdag. Den här veckan har varit otroligt fin, men även jobbig (mest på grund av mig själv). Det finns alldeles för mycket känslor och saker som borde vågas och göras.

Om några timmar ska jag se Camera Obscura. Hektiskt. Men fint.

2 kommentarer:

ingridlinnéa sa...

vet du jag tycker du är så lik tove i idol. eller ja tvärtom blir det ju.

Anna sa...

linnéa - haha, galet, jag har faktiskt fått höra det flera gånger nu. ser det kanske inte riktigt själv, men ja, tack typ, hon är ju väldigt söt!