2009-11-02

Poesifestival & vernissage.

Jag har haft en helt fantastisk helg, med Ponton på Poesifestivalen, vernissage och en massa annat.

Dag ett, fredag:

Frukostmöte.


Påväg ut i Göteborg.



Förberedelser inför kvällen.


Lunchpaus (!!)


Martina.


Ungpoesi-finalisterna. Sjukt duktiga.


Victor.


Hanna.


Ida Säll stod på scen.


Det gjorde Jenny Tunedal,


Anna Jörgensdotter


och Annika Norlin med. Fina.


Publik! Mycket publik. Galet.



Fint nattljus på tredje långgatan alltså.



Victoria.







Åh.



Dag två, lördag:

Frukostmöte igen.


Jag och Denize skulle fixa diplom, bland annat. Vi gick förbi detta på vägen.


Denize!


Därefter blev det matlagning till finalisterna.


och bröd.


Vi vaktade frallorna. Passade även på att ta bilder, eh, haha.


Skrivarworkshop.



(På pontonbloggen kan du också läsa om poesifestivalen, om du känner för det.)

Därefter var det dags för vernissage:

Agnes och jag! Stiliga och matchiga, utan att ens veta om det.

Vernissaget gick helt strålande. Verkligen. Efteråt gick vi hem till Simon för att äta pizza innan vi skulle vidare:






Hamnade här. Och senare på ett golv med bearnaisechips !!

Michelle har varit på besök hela helgen (och Pia såklart) och jag önskar jag hade lite fler bilder från det. Men hur som helst har allt varit fint. Och söndagen med, helt otroligt.

Livet ibland alltså. Lovez it.

2 kommentarer:

karin sa...

vilken fin helg.
åh, martina lowden <3

Anna sa...

Karin - Fantastisk helg. Fin martina!