2010-12-19

December so far.

Det har varit så extremt fullt upp. Jag har, utan att överdriva, inte haft en enda ledig dag denna månad. Har fortfarande ingen förrän den tjugotredje. Här är vad som har tagit den största delen av tiden:

1. Jag och Iki arrangerade klubb Konstfuck, vilken hade premiär den fjärde, med modevisningar av Thingtar och Mahoyo. The Story of Us visade film och Casia Bromberg fotografier.






Foto: Agnes Holmström och Mahoyo

Så. Himla. Bra. blev det.

2. Veckan därpå var det vernissage för Grupputställning på Galleri Rotor2. Jag visade detta verk (ja, det är ett work in progress).
Här är jag, Niilas och Johan (samt Niilas vän längst till vänster). Malin tog bilden. Det blev också himla lyckat.

3. Ja, och så har det ju varit Café Berlin, WISP, skola, julpysslande, besök av föräldrar och en massa annat. Puh. Till råga på allt har jag skaffat ateljé. Men den visar jag i veckan.

Ps. Oj. Nu blir bloggen arty på riktigt. Kanske faktiskt är på tiden.

Inga kommentarer: