2011-02-16

16e februari. Varken mer eller mindre.

Jag vaknade med tanken att jag skulle dokumentera min dag. Så. Här kommer den, en hederlig onsdag:
09.32. Vaknar. Här är min säng med min fenomenala bilkudde i fokus.

Typ 10.32. Åt frukost men den såg inte så himla lockande ut, så jag fotade mig själv istället (hehe).

14.00 Åkte iväg för att lämna ett cv. Därefter åkte jag hem för att äta denna fantastiskt inspirerande måltid bestående av ris och sås.

15.00 Satte mig på ett café för att plugga. Här är Malin. Hon pluggade också. (Den här bilden skulle lätt kunna vara en bild för en Samhällskunskap A-bok.)

16.40. Min fantastiska utsikt när jag skrev om Carolina Gynning. Alltså. Dagens bilder. Kan vara några av de tråkigaste jag tagit.

20.00 Åt sushi och promenerade därefter med Peter.


Det var det. En vanlig onsdag. Fortsätter imorgon med en alldeles hederlig torsdag.

Inga kommentarer: